שיתוף הפעולה המבטיח עם משרד אונליין יצא לדרך

עם בשורה מדהימה לעסקים בישראל ולמיזם "משרד אונליין" , בטיטו הודיע על הצטרפותו למיזם בחודש יוני 2021.

דווקא בשיא תקופת הקורונה, מנשה בטיטו מאמין כי זה הדבר הנכון לעסקים שרוצים להצליח להישאר עם הראל מעל המים וגם לצמוח בתקופה זו שמלאה בחוסר וודאות.

"חברת משרד אונליין דוגלת בשיטות המרכזיות שפיתחתי במהלך השנים. בעזרת שימת דגש על העובדים הקריטיים והחשובים ביותר של כל עסק שמתאפשרת על ידי מיקור חוץ של השירותים הטכניים והבירוקרטיים, כל עסק יכול להגיע לצמיחה של עשרות אחוזים בזמן קצר". 

לירון-עצמאית-בתחום-הכושר-1
לירון: עד שהכרתי את מנשה לא ידעתי על השירות הזה. היום הוא מאפשר לי להתמקד בעבודה ולעשות עוד אלפי שקלים בחודש.

"אני מאמין שהעתיד של העולם העסקי הוא במיקור חוץ של מרבית השירותים של עסקים קטנים עד בינוניים וארגונים גדולים אפילו יותר. פעם אף אחד לא חשב שזה נכון לתת לאנשים אחרים לשווק לנו את העסק, והיום מרבית החברות הגדולות מחזיקות משרדי פרסום ולא חושבות בכלל לעשות את זה בעצמן. זה נכון פי כמה וכמה כשמדברים על שירותי משרד אבל משום דווקא כאן עסקים מתעקשים להמשיך לבזבז על הדבר הזה הרבה זמן וכסף מיותרים". 

על מיקור חוץ, עסקים ומשרד וירטואלי

"נדירים המקרים בהם מיקור חוץ לא יעיל לעסקים. בתור מי שמייעץ ללקוחות עוד לפני שהכרתי את משרד אונליין, בהחלט התלהבתי לגלות שיש עסק שמבין היום יותר מתמיד עד כמה מדובר בכלי חשוב לעסקים ובפוטנציאל אמיתי לחיסכון". 

מנשה, יזם ומנטור לקריירה ועסקים, הוא משקיע את מיטב מרצו בחברה, ועל הדרך גם מספק ייעוץ אישי לחלק מהלקוחות שלה והדרכה על המערכות השונות. במקביל, הוא ממשיך לספק ייעוץ עסקי ומנטורינג לבעלי עסקים באמצעות השיטה והתוכנה שפיתח וכן מסייע להם במעבר לקבלת שירותי משרד במיקור חוץ. 

על רגל אחת, המשנה של מנשה כוללת ניתוח ארגוני שלם של כל עסק. כמה עובדים יש בו? מי עובד תחת מי? האם יש עובדים ללא פיקוח במשך זמן ארוך? לאן שואף הארגון לגדול ולהתפתח. מנגד, הוא דוגל בהקניית כלים עסקיים ומנטורינג לבעלי העסקים והמנהלים, המאפשרים להם להבין בדיוק מהם החסמים שקיימים אצלם המונעים מהעסק להתפתח כפי שהיו רוצים. לכל זה הוא מביא את הידע המקצועי העצום שלו בשיווק של עסק ובתהליכי מיתוג, וככה הוא בעצם מציע ללקוחות שלו חבילת ליווי שלמה. 

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

הישארו מעודכנים

עוד תוכן איכותי של מנשה בטיטו

נגישות